Opšti uslovi poslovanja

OPŠTI USLOVI POSLOVANJA

Opšti uslovi poslovanja online prodavnice utvrđeni su uslovima kupovine i prodaje proizvoda, koje realizuje DIM TRADE d.o.o. Beograd (u daljem tekstu Prodavac). Opšti uslovi poslovanja Dim trade online prodavnice definisani su u skladu sa Zakonom o zaštiti potrošača i međunarodnim kodeksom elektronskog poslovanja.

Dim trade Elektronska prodavnica je informacijski sistem namenjen predstavljanju i prodaji proizvoda korisnicima. Njime upravlja kompanija Dim trade d.o.o. Beograd. Korisnik je osoba koja koristi naš sistem, odnosno kupac u Dim trade Elektronskoj prodavnici.

Odnos Dim trade doo online prodavnice i kupca regulisana je međusobnim obavezama kupovine preko Dim trade Elektronske prodavnice, a u skladu sa opštim uslovima.

Svaki korisnik usluge Dim trade Elektronske prodavnice ima korisničko ime i lozinku koji mu služe za prijavu. Lozinka je tajna i poznata samo korisniku koji je formira samostalno prilikom popunjavanja pristupne elektronske forme na web stranici Prodavca. Korisnik je dužan da vodi računa da njegovo ime i lozinku koristi samo on, ili lice ovlašćeno da postupa u njegovo ime.

Opšti uslovi poslovanja definišu delatnost Dim trade online prodavnice, korisnike prava i poslovni odnos između prodavca i kupca.

OSNOVNI PODACI O FIRMI

DIM TRADE D.O.O.

Adresa:ZEMUNSKA 29

Mesto: BEOGRAD (NOVI BEOGRAD)

Opština:Novi Beograd

Delatnost: Trgovina na veliko drvetom, građevinskim materijalom i sanitarnom opremom

Šifra delatnosti: 4673

Matični broj:17062115

Poreski broj:100424609

Web adresa: dimtrade.rs

E-pošta: office@demo.domenos.rs

Telefon:  011/ 21 66 465

IZJAVA O KONVERZIJI

Sva plaćanja biće izvršena u lokalnoj valuti Republike Srbije – dinar (RSD).Za informativni prikaz cena u drugim valutama koristi se srednji kurs Narodne Banke Srbije. Iznos za koji će biti zadužena Vaša platna kartica biće izražen u Vašoj lokalnoj valuti kroz konverziju u istu po kursu koji koriste kartičarske organizacije, a koji nama u trenutku transakcije ne može biti poznat. Kao rezultat ove konverzije postoji mogućnost neznatne razlike od originalne cene navedene na našem sajtu.

All payments will be effected in Serbian currency – dinar (RSD). The amount your credit card account will be charged for is obtained through the conversion of the price in Euro into Serbian dinar according to the current exchange rate of the Serbian National Bank. When charging your credit card, the same amount is converted into your local currency according to the exchange rate of credit card associations. As a result of this conversion there is a possibility of a slight difference from the original price stated in our web site

KONTAKT PODACI – KORISNIČKI SERVIS

Možete nam se obratiti kako biste dobili potrebne informacije u vezi sa narudžbinom ali i u slučaju reklamacije ili otkaza narudžbine.

E-pošta: office@dimtrade.com

Telefon:   +381 11 2166 465

DOSTAVA

U slučaju da isporuku vrši DIM TRADE, kupac je dužan da obezbedi istovar robe.

KURIRSKA ISPORUKA

Isporuka na teritoriji Srbije se vrši kurirskom službom. Cena isporuke zavisi od težine paketa. Pravilnikom kurirske službe, otvaranje paketa pred kurirom pre preuzimanja nije omogućeno. Rok za žalbe na oštećenja nastala u transportu robe su 24h od trenutka prijema.

OGRANIČENJA ISPORUKE ROBE

Isporuka se vrši isključivo na teritoriji Republike Srbije. Za određenu vrstu robe nismo u mogućnosti da izvršimo isporuku i preuzimanje je moguće lično u našem prodajnom prostoru na Novom Beogradu, Zemunska 29. Vrste robe za koju ne vršimo standardnu isporuku su: pločice, kabaste sanitarije, gabaritni nameštaj i artikli podložni oštećenju. Ukoliko Vaša porudžbina sadrži specifičnu robu, odnosno zahteve isporuke, nakon poručivanja kontaktiraće Vas neko od naših prodavaca kako bismo dogovorili uslove i način preuzimanja robe.

REKLAMACIJE

POLITIKA REKLAMACIJA

Potrošač može da izjavi reklamaciju radi ostvarivanja svojih prava usled nesaobraznosti robe iz ugovora (predračuna) i prava po osnovu garancije, kao i zbog pogrešno obračunate cene i drugih nedostataka.

KAKO I GDE IZJAVITI REKLAMACIJU

Ukoliko ste nakon preuzimanja proizvoda ustanovili da postoji neki od razloga za ulaganje reklamacije možete da izjavite reklamaciju:

  1. Usmeno na prodajnom mestu br. 5 – Zemunska 29
  2. Telefonskim putem na broj +381 11 216 64 65
  3. Pisanim putem
  4. Elektronskim putem na mail adresu office@dimtrade.com

…na trajnom nosaču zapisa uz dostavu računa na uvid ili drugog dokaza o kupovini (kopija računa, slip i sl)

NAČIN REŠAVANJA REKLAMACIJE POTROŠAČA

Prodavac je dužan da potrošaču izda pisanu potvrdu ili elektronskim putem potvrdi prijem reklamacije, odnosno saopšti broj pod kojim je zavedena njegova reklamacija u evidenciji primljenih reklamacija i izda reklamacioni list.

Odgovor prodavca na reklamaciju potrošača mora da sadrži odluku da li prihvata reklamaciju, izjašnjenje o zahtevu potrošača i konkretan predlog i rok za rešavanje reklamacije. Rok ne može da bude duži od 15 dana, odnosno 30 dana za tehničku robu i nameštaj, od dana podnošenja reklamacije.

Prodavac je dužan da postupi u skladu sa odlukom, predlogom i rokom za rešavanje reklamacije, ukoliko je dobio prethodnu saglasnost potrošača.

Ukoliko prodavac iz objektivnih razloga nije u mogućnosti da udovolji zahtevu potrošača u roku koji je dogovoren, dužan je da o produžavanju roka za rešavanje reklamacije obavesti potrošača i navede rok u kome će je rešiti, kao i da dobije njegovu saglasnost, što je u obavezi da evidentira u evidenciji primljenih reklamacija. Produžavanje roka za rešavanje reklamacija moguće je samo jednom.

Nemogućnost potrošača da dostavi prodavcu ambalažu robe ne može biti uslov za rešavanje reklamacije niti razlog za odbijanje otklanjanja nesaobraznosti.

Lice ovlašćeno za prijem reklamacije je rukovodilac organizacione jedinice DIM TRADE d.o.o.

DOBIO SAM PAKET KOJI NISAM PORUČIO

Rok za prijavu: do 2 dana (troškove vraćanja paketa snosi Dim trade doo)

Ukoliko odmah po prijemu paketa utvrdite da ste paket dobili greškom ili da Vam je poslat pogrešan proizvod (na osnovu izgleda, šifre ili proizvod želite da zamenite za drugi), molimo Vas da takav paket ne otvarate i da ne cepate sigurnosnu nalepnicu, jer samo paket u neoštećenom pakovanju možete bezuslovno odmah zameniti ili vratiti. Reklamaciju prijavite online na office@dimtrade.com ili putem telefona TEL: +381 11 718 72 51 ili MOB: +381 60 0110 537.

OTVORIO SAM PAKET I PROIZVOD JE FIZIČKI OŠTEĆEN

Rok za prijavu: do 24h od prijema paketa (troškove vraćanja paketa snosi Dim trade doo)

Ukoliko po prijemu paketa, utvrdite da je ambalaža i/ili sadržaj oštećen, molimo Vas da, u roku do 24h od prijema paketa, pozovete kurirsku službu i tražte sektor reklamacija kako bi kurir napravio zapisnik o oštećenju i preuzeo paket za zamenu. Obavezno prijavite rekalamaciju i preduzeću Dim trade doo, online backup@demo.domenos.rs ili putem telefonaTEL: +381 11 718 72 51 ili MOB: +381 60 0110 537 . Poželjno je da nam pošaljete i fotografije oštećenog paketa/proizvoda.

ŽELIM DA VRATIM PROIZVOD JER NISAM ZADOVOLJAN

Rok za prijavu: do 15 dana (troškove vraćanja paketa snosi kupac)

Ukoliko niste zadovoljni proizvodom, u roku od 15 dana od dana prijema paketa, proizvod možete vratiti ili zameniti za drugi. Obavezno prijavite odustajanje od ugovora online backup@demo.domenos.rs ili putem telefona TEL: +381 11 718 72 51ili MOB: +381 60 0110 537. Neophodno je da vratite kompletan proizvod sa svim pripadajućim elementima (proizvod, kompletna dokumentacija, kutija, zaštitni elementi,…). Proizvod mora biti bez tragova korišćenja i bez fizičkih oštećenja. Dim trade doo ne prihvata odgovornost za proizvode koji su fizički oštećeni ili oštećeni nenamenskom i/ili nestručnom upotrebom.

PROIZVOD KOJI SAM KUPIO JE NEISPRAVAN / NIJE SABRAZAN KARAKTERISTIKAMA I OPISU

Rok za prijavu: do 2 godine (troškove vraćanja paketa snosi Dim trade doo)

Ukoliko je proizvod koji ste kupili neispravan ili nije saobrazan sa karakteristikama i opisu koji su navedeni na sajtu prodavca, potrebno je da nam dostavite popunjen reklamacioni zapisnik i maloprodajni račun kako bi ušli u proceduru rešavanja. Poželjno je i da reklamacija poslata elektronskim putem sadrži i fotografije spornog proizvoda. Prodavac je dužan da Vas u roku od 8 dana obavesti o statusu reklamacije, a u roku od 15 dana, od trenutka prijema odluke o načinu rešavanja, da reši reklamaciju (izuzetak su nameštaj i tehnička roba, kada je rok za rešavanje reklamacije 30 dana). Načini ze rešavanje reklamacije mogu biti: do 6 meseci od dana isporuke – servis, zamena ili povraćaj novca; do 2 godine – servis ili zamena.

Dim trade doo ne prihvata odgovornost i ne priznaje reklamacije za proizvode kada nisu ispoštovane prethodno navedene instrukcije. Pre upotrebe uređaja obavezno pročitajte priložena uputstva i opšte uslove garancije. Pridržavajte se opštih bezbednosnih uslova korišćenja proizvoda i nemojte koristiti proizvod nenamenski.

Ukoliko su Vam potrebne dodatne informacije o upotrebi ili montaži proizvoda, ili nakon početka korišćenja proizvoda utvrdite neispravnosti u radu, molimo Vas da kontaktirate ovlašćeni servis naveden na garantnom listu i zatražite informacije ili instrukcije za reklamaciju proizvoda.

Dostupnost rezervnih delova i servisa za tehničku robu posle prestanka proizvodnje i uvoza robe iznosi 7 godina.

Sve reklamacije na proizvode koje su poslate elektronski ili pisanim putem, biće rešene u najkraćem mogućem roku a najkasnije u zakonski predviđenim okvirima. Dim trade doo nema uvid u reklamacije za proizvode poslate ovlašćenim servisima. Ovlašćeni servisi poseduju sopstvena pravila navedena na garantnom listu.

Kao prodavac, dužni smo da potrošaču izdamo pisanu potvrdu ili elektronskim putem potvrdimo prijem reklamacije, odnosno saopštimo broj pod kojim je zavedena njegova reklamacija u evidenciji primljenih reklamacija.

Dokumenta potrebna za realizaciju reklamacije možete preuzeti na sledećim linkovima:

– Reklamacioni zapisnik (elektronska prodavnica)

– Obrazac za jednostrni raskid ugovora o prodaji na daljinu

– Zahtev za povrat novca

 POVRAĆAJ SREDSTAVA

U slučaju vraćanja robe i povraćaja sredstava kupcu koji je prethodno platio nekom od platnih kartica, delimično ili u celosti, a bez obzira na razlog vraćanja, DIM TRADE D.O.O.  je u obavezi da povraćaj vrši isključivo preko VISA, EC/MC, Maestro, Amex i Dina metoda plaćanja, što znači da će banka na zahtev prodavca obaviti povraćaj sredstava na račun korisnika kartice.

Kontaktirajte nas pozivanjem na kontakt telefon +381 11 718 72 51 ili  +381 60 0110 537 ili nam pošaljite email na adresu: backup@demo.domenos.rs podatak Vašeg broja računa/otpremnice, broj dinarskog tekućeg računa i naziv banke u kojoj imate navedeni račun.

Kada dostavite potrebne podatke, biće kreirana dokumentacija koja će Vam sa procedurom za povraćaj sredstava biti prosleđena na E-mail adresu koju ste ostavili prilikom kreiranja porudžbine.

Povraćaj sredstava se vrši isključivo na gore navedeni način, uplatom na dinarski tekući račun i nije moguće slati novac po kuriru u gotovini.

Poručeni artikal, bez prethodnog kontakta i dogovora sa operaterima u Online prodavnici, koji je gore naveden, ne možete  slati na adrese koje su navedene na račun-otpremnici.

Svaki takav paket biće vraćen pošiljaocu o trošku pošiljaoca.

ZAMENA PROIZVODA

Proizvod se u zakonskom roku može zameniti za drugi, pod uslovom da nije oštećen i korišćen a troškove vraćanja snosi kupac. Kupac može i ne mora da navede razloge zamene.Zamena se mora izvršiti u zakonskom roku od 15 dana od dana prijema pošiljke.U slučaju odstupanja od saobraznosti ili defekta obavezujemo se da Vam proizvod zamenimo za ispravan, a sve troškove snosi Dim trade d.o.o. Saobraznost ne važi u slučaju defekta nastalog kao posledica neodgovarajuće upotrebe.Ukoliko kupljeni proizvod  za koji se traži zamena ne postoji na stanju, prodavac je dužan da proizvod zameni za drugi po želji kupca, uz eventualnu doplatu ili vraćanje razlike u ceni. Za slučaj nepostojanja mogućnosti zamene prodavac je dužan da kupcu vrati novac, a troškove vraćanja snosi kupac.Za uvažene reklamacije, Dim trade d.o.o. snosi sve troškove transporta.

GARANCIJA

Svi proizvodi u prodaji Dim trade doo Elektronske prodavnice imaju garanciju uvoznika, odnosno proizvođača, i obezbeđeno servisiranje i rezervne delove u Srbiji. Za više informacija o garanciji, uslovima i servisnom održavanju, pozovite broj Dim trade doo Elektronske prodavnice (TEL: +381 11 718 72 51 ili MOB: +381 60 0110 537).
Kod garancije važe garancijski uslovi koji su navedeni u garancijskoj izjavi priloženoj uz svaki aparat.

Garancija ne važi za potrošni materijal, tuš ručice, tuš creva, itd.
Garancija može da se realizuje uz kopiju računa i garancijsku izjavu. Sve fabričke nedostatke i kvarove koji nastanu u garancijskom roku ovlašćeni serviseri koji su navedeni u Garancijskom listu će sanirati.
Servisiranje van garancije se obezbeđuje za proizvode na period od 7 godina, ako Zakon ne predviđa drugačije.

Garancija prestaje da važi u sledećim slučajevima:
● neuvažavanje uputstva za upotrebu,
● popravka koju je izvršilo nestručno lice,
● ugradnja neoriginalnih rezervnih delova,
● oštećenja koja su nastala zbog nemarnog rukovanja,
● oštećenja nastala zbog mehaničkih udaraca od strane kupca, odnosno treće osobe,
● nepravilne ugradnje,
● upotreba aparata u trgovinske ili profesionalne svrhe

U slučaju da su vam potrebne dodatne informacije u vezi sa garancijom, obratite se na: backup@demo.domenos.rs, ili na broj telefona TEL: +381 11 718 72 51 ili MOB: +381 60 0110537 .

Ovim odredbama se ne ulazi u prava koje potrošač ima u skladu sa članom 51 Zakona o zaštiti potrošača.

Za sve proizvode robne marke Capo casa iz grupe sanitarnih armatura važi garancija navedena u garantnom listu na teritoriji Republike Srbije.
Za sve druge proizvode (proizvode drugih proizvođača i dobavljača) važi zakonski propisana dvogodišnja garancija, ukoliko proizvođač odnosno uvoznik nije obezbedio garantni list i garantne uslove.

ZAŠTITTA POVERLJIVIH PODATAKA O TRANSAKCIJI

Prilikom unošenja podataka o platnoj kartici, poverljive informacija se prenose putem javne mreže u zaštićenoj (kriptovanoj) formi upotrebom SSL protokola i PKI sistema, kao trenutno najsavremenije kriptografske tehnologije. Sigurnost podataka prilikom kupovine, garantuje procesor platnih kartica, Banca Intesa ad Beograd, pa se tako kompletni proces naplate obavlja na stranicama banke. Niti jednog trenutka podaci o platnoj kartici nisu dostupni našem sistemu.

IZJAVA O PDV-U

PDV je uračunat u cenu i nema skrivenih troškova.

CENE U ONLINE PRODAVNICI

Sve cene su iskazane u dinarima sa uključenim PDV-om. Zadržavamo pravo izmene cena, ako nije drugačije navedeno (u slučaju akcija i specijalnih popusta). Cene važe u trenutku kreiranja porudžbine i imaju dejstvo i validnost i za naredni period. Cene su važeće u slučaju plaćanja predviđenim načinima plaćanja i prema uslovima navedenim iznad. Navedene cene važe samo za kupovinu u Dim trade doo online prodavnici i mogu da se razlikuju od cena u prodajnim objektima Dim trade doo..

Uprkos značajnim naporima da se obezbede ažurni i tačni podaci, moguće je da se potkrade neispravna cena. U tom slučaju, kao i u slučaju da se cena promeni tokom izdavanja porudžbine, prodavac će kupcu omogućiti da odustane od kupovine i ponuditi mu drugo rešenje na obostrano zadovoljstvo.

PRAVO NA OTKAZIVANJE KUPOVINE I VRAĆANJE

Obrazac za odustajanje od kupovine, možete preuzeti ovde: IZJAVA O ODUSTANKU OD UGOVORA

Kupac ima pravo da u roku od 14 dana od isporuke robe, prodavcu pismeno javi odustajanje od porudžbine i to na elektronsku adresu: office@demo.domenos.rs. Potrošač može popuniti obrazac za raskid ugovora.

Potrošač je u obavezi da posle toga robu vrati prodavcu najkasnije 14 dana od pismenog obaveštenja. Za vraćenu robu mora postojati račun kojim kupac dokazuje kupovinu u online prodavnici Dim trade doo. Neposredne troškove vraćanja robe pokriva kupac ako nije vratio robu u predviđenom roku od 14 dana od datuma podnošenja obrasca o otkazivanju kupovine i ako nije započeo postupak vraćanja robe i o tome obavestio prodavca u roku od predviđenih 14 dana. Prodavac vraća celokupnu plaćenu sumu za proizvod, odmah ako je moguće, a najkasnije u roku od 30 dana posle prijema poruke o odustajanju od porudžbine.

Kupac mora da vrati robu u njemu najbliži Dim trade doo prodajni objekat.

ŽALBE I SPOROVI

Prodavac poštuje postojeći Zakon o zaštiti potrošača. Žalbe i reklamacije korisnici mogu da pošalju na elektronsku adresu: office@demo.domenos.rs, ili klasičnom poštom na adresu:

Dim trade doo

Zemunska 29

11070 Novi Beograd

Prodavac će u roku od pet radnih dana potvrditi da je žalba primljena i saopštiti korisniku, odnosno kupcu, koliko dugo će biti razmatrana i redovno ga obaveštavati o statusu postupka. Prodavac će učiniti sve što je u njegovoj moći u cilju sporazumnog rešenja svih sporova.

Ukoliko se ne postigne dogovor između Prodavca i potrošača, Zakonom o zaštiti potrošača je predviđena mogućnost vansudskog rešavanja sporova.

Ovde možete preuzeti  IZJAVU O ODUSTANKU OD UGOVORA

KAKO KUPITI

Kupovina na našem sajtu je omogućena registrovanim i neregistrovanim kupcima. Da biste se registrovali, potrebno je da popunite polja na strani REGISTRACIJA (napraviti da REGISTRACIJA bude link ka https://demo.domenos.rs/dimstari/moj-nalog/), a zatim pratite uputstva koja su vam stigla na e-mail adresu koju ste ostavili.

PROCES KUPOVINE

Kada pronađete proizvod(e) koji želite, potrebno je da odaberete količinu i kliknete na dugme DODAJ U KORPU.

Kada ste završili sa odabirom, klikom na MOJA KORPA u gornjem desnom uglu otvara se stranica sa pregledom svih poručenih proizvoda i poljima koje je potrebno da popunite, kako bi pošiljka stigla na željenu adresu.

Ukoliko imate neku napomenu, možete je upisati u polje namenjeno za komentar.

Klikom na dugme POTVRDI potvrđujete da se slažete sa uslovima kupovine, a vaša porudžbina ulazi u proceduru obrade. Na E-mail koji ste upisali stići će vam potvrdni E-mail o uspešnoj kupovini, kao i sva obaveštenja o promeni statusa vaše porudžbine.

Želimo vam prijatnu kupovinu!